PH International - ის სამოქალაქო განათლების პროგრამის ფარგლებში შექმნილი დისტანციური სწავლების რესურსები პედაგოგებისთვის

ადგილობრივი თვითმმართველობა - ისტორიული მიმოხილვა და დემოკრატიული ქვეყნების გამოცდილება - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს "თანამშრომლობა ადგილობრივ ხელისუფლებასთან და მედიასთან" პირველი თავის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს
ადგილობრივი თვითმმართველობა-ისტორიული მიმოხილვა და დემოკრატიული ქვეყნების გამოცდილება -ტექსტი და ტესტები.
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს "თანამშრომლობა ადგილობრივ ხელისუფლებასთან და მედიასთან" პირველი თავის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს
რა სჭირდება მოქალაქეს საზოგადოებისგან და საზოგადოებას მოქალაქისგან? - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მეოთხე თემის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
რა სჭირდება მოქალაქეს საზოგადოებისგან და საზოგადოებას მოქალაქისგან? - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მეოთხე თემის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
როგორ დავძლიოთ დისკრიმინაცია; რა არის „ბულინგი" - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მესამე თავის მეორე თემის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
როგორ დავძლიოთ დისკრიმინაცია; რა არის "ბულინგი" - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მესამე თავის მეორე თემის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
დისკრიმინაცია და თანასწორობა - ყველა განსხვავებულია, ყველა თანასწორია - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მესამე თავის პირველი თემის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
დისკრიმინაცია და თანასწორობა - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მესამე თავის პირველი თემის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
აქტიური მოქალაქეობა და სამოქალაქო საზოგადოება - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მეორე თავის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
აქტიური მოქალაქეობა და სამოქალაქო საზოგადოება - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ მეორე თავის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
რა არის დემოკრატია და რას ნიშნავს დემოკრატიული საზოგადოება? - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ პირველი თავის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
რა არის დემოკრატია და რას ნიშნავს დემოკრატიული საზოგადოება? - ტექსტი და ტესტები
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოს „როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე“ პირველი თავის ციფრული ვერსია, რომელიც მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაეცნონ ძირითად მასალას და ცოდნის შესამოწმებლად უპასუხონ დასმულ შეკითხვებს.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა VII კლასი - ბუნებრივი გარემოსა და კულტურული მემკვიდრეობის დაცვა
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, VII კლასი. სასწავლო თემა - ბუნებრივი გარემოსა და კულტურული მემკვიდრეობის დაცვა. შედის 2 ძირითადი საკითხი: ვანდალიზმი და ბრაკონიერობა. აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა VII კლასი - სასკოლო გარემო / სასკოლო საზოგადოება
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, VII კლასი. სასწავლო თემა - სასკოლო გარემო/სასკოლო საზოგადოება. შედის 5 ძირითადი საკითხი: უსაფრთხო სკოლა, სასკოლო თვითმმართველობა, თანასწორობა სკოლაში, „მწვანე სკოლა“, ჩაგვრა (ბულინგი). აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა VII კლასი - თემი, რომელშიც ვცხოვრობთ
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, VII კლასი. სასწავლო თემა - თემი, რომელშიც ვცხოვრობთ. შედის 4 ძირითადი საკითხი: დაწერილი და დაუწერელი წესები, არასრულწლოვანი და დანაშაული, საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოება, კულტურული მრავალფეროვნება ჩემ გარშემო. აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა VIII კლასი - ადგილობრივი თვითმმართველობა
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, VIII კლასი. სასწავლო თემა - ადგილობრივი თვითმმართველობა. შედის 3 ძირითადი საკითხი: თვითმმართველობის არჩევნები, ადრეული შეტყობინების სისტემა, ურთიერთობა მუნიციპალურ ორგანოებთან. აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა IX კლასი - ცენტრალური ხელისუფლება
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, IX კლასი. სასწავლო თემა - ცენტრალური ხელისუფლება. შედის 5 ძირითადი საკითხი: საპარლამენტო და საპრეზიდენტო არჩევნები, ხელისუფლების შტოები, მასმედია - „მეოთხე ხელისუფლება“, საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოება, ენერგოეფექტურობა. აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა X კლასი - სამშვიდობო პროცესები
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, X კლასი. სასწავლო თემა - სამშვიდობო პროცესები. შედის 6 ძირითადი საკითხი: საერთაშორისო საფრთხეები, მიგრაციის თანამედროვე გამოწვევები, საქართველო სამშვიდობო და ჰუმანიტარულ მისიებში, საერთაშორისო ჰუმანიტარული სამართალი, საქართველო და ევროპის კავშირი, გაერო. აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, X კლასი - გარემოს დაცვა
დამხმარე რესურსი პედაგოგისთვის, მოქალაქეობა, X კლასი, სასწავლო თემა - გარემოს დაცვა. შედის 4 ძირითადი საკითხი: კლიმატის ცვლილება, მწვანეთა მოძრაობა, ენერგიის ალტერნატიული წყაროები, იუნესკო. აქვე მოცემულია ეტაპების მიხედვით სასწავლო თემის აგების ნიმუში, რაც მოიცავს თითოეული საკითხის მიზანს, საკვანძო შეკითხვებს, თემატურ ცნებებს, რამდენიმე აქტივობასა და შემაჯამებელ, კომპლექსურ დავალებას.
როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე (მოსწავლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მეორე გამოცემა. სახელმძღვანელო მოსწავლეებს დაეხმარება განსაზღვრონ თავიანთი როლი დემოკრატიული საზოგადოების მშენებლობაში, გაიაზრონ აქტიური მოქალაქის თვისებები, გააცნობიერონ, რას ნიშნავს სამოქალაქო საზოგადოება და დემოკრატიული ღირებულებები. სახელმძღვანელოში განხილულია სამოქალაქო განათლებასთან დაკავშირებული 5 მნიშვნელოვანი თემა. თითოეული თემა შედგება თეორიული ნაწილისა და პრაქტიკული დავალებებისგან, რომელთა მიზანია გაკვეთილზე ათვისებული მასალის გაღრმავება. ყოველი თავის ბოლოს აღწერილია პროექტის შექმნის ერთი საფეხური.
როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე (მასწავლებლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მეორე გამოცემა. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც მას ეხმარება, საკლასო და კლასგარეშე აქტივობების საშუალებით, მოსწავლეებს განუვითაროს აქტიური მოქალაქისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები. სასწავლო მასალა ისეა შედგენილი, რომ ემსახურებოდეს არა უბრალოდ ცოდნის დაგროვებას, არამედ ამ ცოდნის შემოქმედებითად გამოყენებას, გამოცდილების შეძენას, კვლევას. სახელმძღვანელო შედგება 5 თემისგან. თითოეული მათგანი მოიცავს გაკვეთილის დეტალურ მიმოხილვას, მათ მიზნებს და დავალებებს.
როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე (მოსწავლის წიგნი სომხურ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მეორე გამოცემა, სომხურ ენაზე. სახელმძღვანელო მოსწავლეებს დაეხმარება განსაზღვრონ თავიანთი როლი დემოკრატიული საზოგადოების მშენებლობაში, გაიაზრონ აქტიური მოქალაქის თვისებები, გააცნობიერონ, რას ნიშნავს სამოქალაქო საზოგადოება და დემოკრატიული ღირებულებები. სახელმძღვანელოში განხილულია სამოქალაქო განათლებასთან დაკავშირებული 5 მნიშვნელოვანი თემა. თითოეული თემა შედგება თეორიული ნაწილისა და პრაქტიკული დავალებებისგან, რომელთა მიზანია გაკვეთილზე ათვისებული მასალის გაღრმავება. ყოველი თავის ბოლოს აღწერილია პროექტის შექმნის ერთი საფეხური.
როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე (მასწავლებლის წიგნი სომხურ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მეორე გამოცემა, სომხურ ენაზე. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც მას ეხმარება, საკლასო და კლასგარეშე აქტივობების საშუალებით, მოსწავლეებს განუვითაროს აქტიური მოქალაქისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები. სასწავლო მასალა ისეა შედგენილი, რომ ემსახურებოდეს არა უბრალოდ ცოდნის დაგროვებას, არამედ ამ ცოდნის შემოქმედებითად გამოყენებას, გამოცდილების შეძენას, კვლევას. სახელმძღვანელო შედგება 5 თემისგან. თითოეული მათგანი მოიცავს გაკვეთილის დეტალურ მიმოხილვას, მათ მიზნებს და დავალებებს.
როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე (მოსწავლის წიგნი აზერბაიჯანულ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მეორე გამოცემა, აზერბაიჯანულ ენაზე. სახელმძღვანელო მოსწავლეებს დაეხმარება განსაზღვრონ თავიანთი როლი დემოკრატიული საზოგადოების მშენებლობაში, გაიაზრონ აქტიური მოქალაქის თვისებები, გააცნობიერონ, რას ნიშნავს სამოქალაქო საზოგადოება და დემოკრატიული ღირებულებები. სახელმძღვანელოში განხილულია სამოქალაქო განათლებასთან დაკავშირებული 5 მნიშვნელოვანი თემა. თითოეული თემა შედგება თეორიული ნაწილისა და პრაქტიკული დავალებებისგან, რომელთა მიზანია გაკვეთილზე ათვისებული მასალის გაღრმავება. ყოველი თავის ბოლოს აღწერილია პროექტის შექმნის ერთი საფეხური.
როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე (მასწავლებლის წიგნი აზერბაიჯანულ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მეორე გამოცემა, აზერბაიჯანულ ენაზე. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც მას ეხმარება, საკლასო და კლასგარეშე აქტივობების საშუალებით, მოსწავლეებს განუვითაროს აქტიური მოქალაქისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები. სასწავლო მასალა ისეა შედგენილი, რომ ემსახურებოდეს არა უბრალოდ ცოდნის დაგროვებას, არამედ ამ ცოდნის შემოქმედებითად გამოყენებას, გამოცდილების შეძენას, კვლევას. სახელმძღვანელო შედგება 5 თემისგან. თითოეული მათგანი მოიცავს გაკვეთილის დეტალურ მიმოხილვას, მათ მიზნებს და დავალებებს.
თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის (მოსწავლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო X კლასისთვის, მეორე გამოცემა. წიგნში საუბარია თანამშრომლობაზე, რომელიც გულისხმობს საზოგადოებაში არსებული პრობლემის საერთო ძალებით მოგვარებას. სახელმძღვანელო დაეხმარება მოსწავლეებს დაგეგმონ და წარმატებით განახორციელონ პროექტი, რომელიც საზოგადოებრივი პრობლემის გადაჭრას ისახავს მიზნად.
თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის (მასწავლებლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო X კლასისთვის, მეორე გამოცემა. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც სასწავლო-მეთოდური კომპლექტის „თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის“ შემადგენელი ნაწილია. მისი გამოყნება გათვალისწინებულია სამოქალაქო განათლების სწავლების დამხმარე მასალად, მოსწავლის შესაბამის სახელმძღვანელოსთან ერთად. წიგნი მოიცავს სამ თემას, რომლებიც წარმოდგენილია ექვსი გაკვეთილით. ყველა გაკვეთილი დაწვრილებითი სცენარის სახითაა წარმოდგენილი.
თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის (მოსწავლის წიგნი სომხურ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო X კლასისთვის, მეორე გამოცემა, სომხურ ენაზე. წიგნში საუბარია თანამშრომლობაზე, რომელიც გულისხმობს საზოგადოებაში არსებული პრობლემის საერთო ძალებით მოგვარებას. სახელმძღვანელო დაეხმარება მოსწავლეებს დაგეგმონ და წარმატებით განახორციელონ პროექტი, რომელიც საზოგადოებრივი პრობლემის გადაჭრას ისახავს მიზნად.
თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის (მასწავლებლის წიგნი სომხურ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო X კლასისთვის, მეორე გამოცემა, სომხურ ენაზე. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც სასწავლო-მეთოდური კომპლექტის „თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის“ შემადგენელი ნაწილია. მისი გამოყნება გათვალისწინებულია სამოქალაქო განათლების სწავლების დამხმარე მასალად მოსწავლის შესაბამის სახელმძღვანელოსთან ერთად. წიგნი მოიცავს სამ თემას, რომელიც წარმოდგენილია ექვსი გაკვეთილით. ყველა გაკვეთილი დაწვრილებითი სცენარის სახითაა წარმოდგენილი.
თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის (მოსწავლის წიგნი აზერბაიჯანულ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო X კლასისთვის, მეორე გამოცემა, აზერბაიჯანულ ენაზე. წიგნში საუბარია თანამშრომლობაზე, რომელიც გულისხმობს საზოგადოებაში არსებული პრობლემის საერთო ძალებით მოგვარებას. სახელმძღვანელო დაეხმარება მოსწავლეებს დაგეგმონ და წარმატებით განახორციელონ პროექტი, რომელიც საზოგადოებრივი პრობლემის გადაჭრას ისახავს მიზნად.
თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის (მასწავლებლის წიგნი აზერბაიჯანულ ენაზე)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო X კლასისთვის, მეორე გამოცემა, აზერბაიჯანულ ენაზე. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც სასწავლო-მეთოდური კომპლექტის „თანამშრომლობა საზოგადოებრივი სარგებლისთვის“ შემადგენელი ნაწილია. მისი გამოყნება გათვალისწინებულია სამოქალაქო განათლების სწავლების დამხმარე მასალად მოსწავლის შესაბამის სახელმძღვანელოსთან ერთად. წიგნი მოიცავს სამ თემას, რომელიც წარმოდგენილია ექვსი გაკვეთილით. ყველა გაკვეთილი დაწვრილებითი სცენარის სახითაა წარმოდგენილი.
თანამშრომლობა ადგილობრივ ხელისუფლებასთან და მედიასთან (მოსწავლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მესამე გამოცემა, რომელიც შედგენილია უკანასკნელი საკანონმდებლო ცვლილებების გათვალისწინებით. სახელმძღვანელო შედგება ექვსი თემისგან, რაც მთლიანობაში მოიცავს 12 გაკვეთილს, თვითმმართველობის წარმომადგენლებთან ერთ შეხვედრას და ერთ შემაჯამებელ გაკვეთილს. თითოეული გაკვეთილი შედგება თეორიული ნაწილისგან, საშინაო დავალებებისა და საკლასო სამუშაოებისგან, რომელიც კლასში მასწავლებლის დახმარებით სრულდება. გაკვეთილებს თან ახლავს ლექსიკონი - ტერმინთა განმარტებებით და დანართები, რომლებიც მოსწავლეელბს დავალებების მომზადებასა და პროექტების შექმნა-განხორციელებაში უწევს დახმარებას.
თანამშრომლობა ადგილობრივ ხელისუფლებასთან და მედიასთან (მასწავლებლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX კლასისთვის, მესამე გამოცემა, რომელიც შედგენილია უკანასკნელი საკანონმდებლო ცვლილელების გათვალისწინებით. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც შედგება ექვსი თემისგან, რაც მთლიანობაში მოიცავს 12 გაკვეთილს, თვითმმართველობის წარმომადგენლებთან ერთ შეხვედრას და ერთ შემაჯამებელ გაკვეთილს. თითოეული თემა მოიცავს გაკვეთილების მიხედვით განაწილებული აქტივობების ჩამონათვალს დეტალური ინსტრუქციებით, რაც მასწავლებელს დაეხმარება საინტერესო გაკვეთილის ჩატარებასა და აქტივობის წარმატებით განხორციელებაში. სახელმძღვანელოში მოცემულია სხვადასხვა მეთოდების დეტალური აღწერა, შეფასების სქემა და სასარგებლო რჩევები ბეჭდვით მასალაზე მუშაობასთან დაკაშირებით.
მონაწილეობა სკოლის თვითმმართველობაში (მოსწავლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX – XII კლასებისთვის. ამ სახელმძღვანელოს მიზანია, მოსწავლეებს, სკოლის თვითმმართველობაში მონაწილეობის საშუალებით, ჩამოუყალიბდეთ დემოკრატიული ღირებულებები, განუვითარდეთ აქტიური მოქალაქის უნარ-ჩვევები. სახელმძღვანელო დაეხმარება მოსწავლეებს გაიზარონ თავიანთი უფლებები, მოვალეობები და პასუხისმგებლობები ჯერ კიდევ სკოლაში, რათა სამომავლოდ მზად იყვნენ საზოგადოებრივ ცხოვრებაში აქტიური და გააზრებული მონაწილეობის მისაღებად. სახელმძღვანელო შედგება 5 ძირითადი თემისგან. თითოეულ მათგანს ახლავს სავარჯიშოები, რომელთა ნაწილი სკოლაში, ნაწილიც სახლში შესასრულებლადაა გამიზნული.
მონაწილეობა სკოლის თვითმმართველობაში (მასწავლებლის წიგნი)
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX – XII კლასებისთვის. ეს არის მასწავლებლის მეთოდური სახელმძღვანელო, რომელიც მას ეხმარება, საკლასო და კლასგარეშე აქტივობების საშუალებით, მოსწავლეებს განუვითაროს აქტიური მოქალაქისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები. სახელმძღვანელო შედგება 5 ძირითადი თემისგან. თითოეულში მოცემულია სხვადასხვა ტიპის როგორც საკლასო, ისე სახლში შესასრულებელი აქტივობა.
ინსტრუქციები სამოქალაქო განათლების საკლასო პროექტებისთვის
ბარათების კრებულის მიზანია, ხელი შეუწყოს პედაგოგსა და მოსწავლეებს სამოქალაქო განათლების საკლასო პროექტების შექმნა-განხორციელებაში. ბარათებში მოცემული რეკომენდაციები და პრაქტიკული ინფორმაცია დაეხმარება მოსწავლეებს მათ ირგვლივ არსებული პრობლემების იდენტიფიცირებაში, საჭიროებათა ანალიზის გაკეთებაში, აქტივობების დაგეგმვაში, პრეზენტაციების გამართვაში და ა.შ. მასალა შედგება 10 ბარათისგან, რომელშიც მოცემულია საკლასო პროექტების შექმნის ინსტრუქციები, მისი მომზადებიდან შეფასებამდე.
ინსტრუქციები სამოქალაქო განათლების საკლასო პროექტებისთვის (სომხური)
ბარათების კრებული შედგენილია სომხურ ენაზე. მისი მიზანია, ხელი შეუწყოს პედაგოგსა და მოსწავლეებს სამოქალაქო განათლების საკლასო პროექტების შექმნა-განხორციელებაში. ბარათებში მოცემული რეკომენდაციები და პრაქტიკული ინფორმაცია დაეხმარება მოსწავლეებს მათ ირგვლივ არსებული პრობლემების იდენტიფიცირებაში, საჭიროებათა ანალიზის გაკეთებაში, აქტივობების დაგეგმვაში, პრეზენტაციების გამართვაში და ა.შ. მასალა შედგება 10 ბარათისგან, რომელშიც მოცემულია საკლასო პროექტების შექმნის ინსტრუქციები, მისი მომზადებიდან შეფასებამდე.
ინსტრუქციები სამოქალაქო განათლების საკლასო პროექტებისთვის (აზერბაიჯანული)
ბარათების კრებული შედგენილია აზერბაიჯანულ ენაზე. მისი მიზანია, ხელი შეუწყოს პედაგოგსა და მოსწავლეებს სამოქალაქო განათლების საკლასო პროექტების შექმნა-განხორციელებაში. ბარათებში მოცემული რეკომენდაციები და პრაქტიკული ინფორმაცია დაეხმარება მოსწავლეებს მათ ირგვლივ არსებული პრობლემების იდენტიფიცირებაში, საჭიროებათა ანალიზის გაკეთებაში, აქტივობების დაგეგმვაში, პრეზენტაციების გამართვაში და ა.შ. მასალა შედგება 10 ბარათისგან, რომელშიც მოცემულია საკლასო პროექტების შექმნის ინსტრუქციები, მისი მომზადებიდან შეფასებამდე.
ინსტრუქციები სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის მუშაობისთვის
მასალა შედგენილია სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის წევრ მოსწავლეთა და კლუბის მეურვე პედაგოგთა დასახმარებლად. მკითხველს აწვდის ინფორმაციას კლუბის აგებულებისა და მუშაობის მიმართულებების შესახებ და ეხმარება სასკოლო-სამოქალაქო კლბის საქმიანობის განხორციელებაში. აღნიშნულ მასალაში მოცემულია 10 ძირითადი და 5 დამხმარე ბარათი, თითოეული სხვადასხვა თემაზე. ბარათებში არის დავალებები, რომლებიც დაეხმარება მოსწავლეებს მასალის გაგებასა და პრაქტიკულ საქმიანობაში.
ინსტრუქციები სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის მუშაობისთვის (სომხური)
მასალა შედგენილია სომხურ ენაზე, სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის წევრ მოსწავლეთა და კლუბის მეურვე პედაგოგთა დასახმარებლად. მკითხველს აწვდის ინფორმაციას კლუბის აგებულებისა და მუშაობის მიმართულებების შესახებ და ეხმარება სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის საქმიანობის განხორციელებაში. აღნიშნულ მასალაში მოცემულია 10 ძირითადი და 5 დამხმარე ბარათი, თითოეული სხვადასხვა თემაზე. ბარათებში არის დავალებები, რომლებიც დაეხმარება მოსწავლეებს მასალის გაგებასა და პრაქტიკულ საქმიანობაში.
ინსტრუქციები სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის მუშაობისთვის (აზერბაიჯანული)
მასალა შედგენილია აზერბაიჯანულ ენაზე, სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის წევრ მოსწავლეთა და კლუბის მეურვე პედაგოგთა დასახმარებლად. მკითხველს აწვის ინფორმაციას კლუბის აგებულებისა და მუშაობის მიმართულებების შესახებ და ეხმარება სასკოლო-სამოქალაქო კლუბის საქმიანობის განხორციელებაში. აღნიშნულ მასალაში მოცემულია 10 ძირითადი და 5 დამხმარე ბარათი, თითოეული სხვადასხვა თემაზე. ბარათებში არის დავალებები, რომლებიც დაეხმარება მოსწავლეებს მასალის გაგებასა და პრაქტიკულ საქმიანობაში.
სასკოლო სამოქალაქო კლუბის სახელმძღვანელო
გზამკვლევი სამოქალაქო ინიციატივებისათვის. სახელმძღვანელო განკუთვნილია სასკოლო სამოქალაქო კლუბის წევრი მოსწავლეებისთვის და სასკოლო სამოქალაქო კლუბის მეურვე პედაგოგებისთვის. სახელმძღვანელო შედგება სამი ნაწილისგა: 1. რა არის სასკოლო სამოქალაქო კლუბი; 2. როგორ ვიმუშაოთ სასკოლო სამოქალაქო კლუბში; 3. სასკოლო სამოქალაქო კლუბის ძირითადი მიმართულებები.

„ვებ-გვერდზე განთავსებული ინფორმაცია არ წარმოადგენს ამერიკის შეერთებული შტატების მთავრობის ოფიციალურ ინფორმაციას და არ ასახავს აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს ან აშშ მთავრობის მოსაზრებებსა და პოზიციებს“.